Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

certik_bertik

6. 1. 2011 16:01
co

to je ten direct marketing?8-o To je takový ten zběsilec co stojí na nádraží a pokouší se mi střelit nějaký tarif na telefon? Tak těm se obloukem vyhýbám, to už je to s prací taková bída?

0 0
možnosti

jurasendpapas

6. 1. 2011 14:04
Jedna hrubka v první větě, druhá hrubka v druhé větě

Ani já jsem to nedokázal dočíst do konce

0 0
možnosti

Kilgore Trout

6. 1. 2011 13:52
Po hrubce v první větě

dál nečtu Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 970x
Jsem obchodník a to znamená být tou třetí stranou, která vede ke spokojenosti ty dvě další.


PS: jsem dislektik a disortografik takže komentáře ohledně pravopisu si nechte pro sebe. Karel Čapek byl taky nečitelnej dokud ho jeho žena neopravila .o)

Seznam rubrik