Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ML

šelma6005

6. 3. 2012 16:33
Škoda že tak skvělý článek má tak nízkou karmu

Asi to bude tím, že mnozí nevidí, že ekonomická krize je jen důsledkem morální krize celého západního světa. Krize v 2008 začala kvůli hypotekární krizy - důsledek jednání bankéřů, vidina vysokých úroků. Kapitalizmus ani nevylezl z jedné krize, hned proplul do další - tnetokrát kvůli rozpočtové neodpovědnosti. Nic hrozného by se nestalo, kdyby ovšem nevyšlo najevo, že nejen Řecká ekonomika je předlužena, ale v průšvihu jsou i ekonomiky lídrů EU. Vinit z toho princip sociálního státu mi přijde jako účelový únik odpovědných finančníků a politiků. Sociální státy se přece zavedli po vojně a fungovali dlouhá desetiletí bez růstu zadlužování. Ostaně nebýt sociálnosti a vysoké životní úrovně "západu", sotva kdo by cinkal klíčema v ulicích v 89. roce.

0 0
možnosti
P

poupi1980

6. 3. 2012 13:38
Čeština

S češtinou mám podobný problém jako vy, takže chápu...  nicméně Vaše články mají hlavu a patu a baví mě je číst.

0 0
možnosti
VJ

velký jarda

6. 3. 2012 13:36
Jak jsem (ne)napsal Blog

.. a o čem to je?

0 0
možnosti
MK

wopi

6. 3. 2012 13:05
zúčastnění mohly??

co jste dělal ve třetí třídě ZŠ - máte ji vůbec za sebou??Rv

0 0
možnosti
MK

wopi

6. 3. 2012 13:06
Re: zúčastnění mohly??

aha, teprve teď jsem čet poznámku pod Vámi - tak pardon

0 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 970x
Jsem obchodník a to znamená být tou třetí stranou, která vede ke spokojenosti ty dvě další.


PS: jsem dislektik a disortografik takže komentáře ohledně pravopisu si nechte pro sebe. Karel Čapek byl taky nečitelnej dokud ho jeho žena neopravila .o)

Seznam rubrik